Avoin yliopisto: Russian, Eurasian, and Eastern European Studies

Osa Russian, Eurasian, and Eastern European Studies- maisteriohjelman opinnoista tarjotaan avoimina yliopisto-opintoina kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Kansainvälisissä Russian studies -maisteriohjelman opinnoissa tutustut Venäjään globaalissa kontekstissa.
Opetuskieli on englanti. Voit tutustua tarkemmin sisältöön ja opintotarjontaan englanninkielisellä sivulla.

Lukuvuonna 2023-24 järjestetään kaksi kaikille avointa suomenkielistä tutustumiskurssia Johdatus Venäjän, Euraasian ja itäisen Euroopan tutkimukseen 2 op. Tutustumiskurssin lisäksi on mahdollista suorittaa sen jatkona järjestettävä täydennysosa 3 op. Tarkemmat tiedot kursseista löytyvät maisteriohjelman englanninkielisellä sivulla.

Ohjeita opiskeluun ja opintoneuvonta

Löydät opiskeluun liittyvää tärkeää tietoa Opiskelijan ohjeista.

Uudelle opiskelijalle: Tutustu opiskelun muistilistaan, josta löydät kootusti opiskelun eri vaiheisiin liittyvät käytännöt ja ohjeet.

Mikäli et löydä kysymykseesi vastausta, ota yhteyttä!

Olet tervetullut osallistumaan myös kaikille avoimiin ja maksuttomiin Opiskelutaito-webinaareihin! Webinaarit on toteutettu usean korkeakoulun yhteistyönä.

Tutkinto-opiskelijaksi?

Tutustu koulutusohjelmiin ja opiskelijaksi hakemiseen.