Jobba hos oss

Veterinärmedicinska fakulteten har profilerat sig på hälso- och sjukvård för djur, djurens välmående och säkrande av livsmedelssäkerheten. Arbetet vid fakulteten syftar till att upprätthålla och utveckla internationellt högtstående veterinärmedicinsk undervisning och forskning som beaktar förändringar inom professionen och i omvärlden.
Lediga anställningar

Veterinärmedicinska fakultetens lediga anställningar publiceras i Helsingfors universitets lediga anställningar.

Varför väljä Helsingfors universitet

Helsingfors universitet är Finlands största universitet och ett av världens främsta mångvetenskapliga universitet. Vi är en gemenskap med över 8 000 medarbetare där det går att göra karriär såväl inom undervisning och forskning som i stödtjänster och expertuppdrag. Vi erbjuder våra medarbetare utmärkta stödtjänster och personalförmåner.

Vi erbjuder karriärmöjligheter för tusentals forskare och lärare. Vårt tenure track karriärsystem är transparent och konkurrenskraftigt.