Kutsu tilaisuuteen: Miten TKI-toimintaa pitäisi kehittää?

Helsingin yliopisto on päättänyt tehdä merkittäviä panostuksia yritysyhteistyö- ja innovaatiotoimintaan. Tule kuulolle Slushin alla järjestettävään tilaisuuteen kuulemaan näistä teoista sekä siitä, miten TKI-politiikkaa tulisi kehittää.

Paneelikeskustelussa päättäjät, tutkijat ja yritysmaailma pohtivat yhdessä TKI-rahoituksen tulevaisuutta sekä tutkimuksen, kehittämisen ja innovaatioiden hyödyntämistä erityisesti yliopistojen näkökulmasta.

Aika: Perjantai 26.11.2021 klo 9.00-10.30

Tllaisuutta voi seurata striimattuna.

Keskustelemassa ovat kansanedustaja Kai Mykkänen (kok.), parlamentaarisen TKI-työryhmän puheenjohtaja, kansanedustaja Matias Mäkynen (sd.), akatemiaprofessori Anu Wartiovaara sekä UPM:n tutkimusjohtaja Heikki Ilvespää.

Tilaisuuden avaa HY:n tutkimuksesta vastaava vararehtori Paula Eerola. Keskustelun juontaa Talouselämän päätoimittaja Jussi Kärki.

Keskustelua voi kommentoida twitterissä tunnuksella #TKIrahoitus