Teppo Salmikivi Tilat ja kiinteistöt -toimialan toimitilajohtajaksi

Helsingin yliopiston nykyinen kiinteistöjohtaja Teppo Salmikivi on valittu yliopiston uuden Tilat ja kiinteistöt -toimialan toimialajohtajaksi 1.8.2017 lukien. Toimialajohtajan tehtävänä on vastata yliopiston kiinteistö- ja toimitilajohtamisesta, muun muassa palvelujen ostamisesta uudelta inhouse-yhtiöltä, investoinneista ja tilatarpeiden määrittelystä.

– Teppo Salmikivi on hoitanut yliopiston kiinteistöjohtajan tehtävää menestyksekkäästi jo pitkään. Arvostamme myös hänen näkemystään yliopiston toimitilojen kehittämistarpeista, hallintojohtaja Esa Hämäläinen sanoo.

Uuden toimialan perustaminen liittyy käynnissä olevaan Helsingin yliopiston tila- ja kiinteistöpalvelujen yhtiöittämisprosessiin, missä tehtävät jaetaan Tilat ja kiinteistöt -toimialan ja uuden inhouse-yhtiö Helsingin yliopiston kiinteistöpalvelut Oy:n kesken.

Lue lisää 25.1.2017 julkaistusta tiedotteesta Helsingin yliopisto yhtiöittää tila- ja kiinteistökeskuksensa palvelut.

Lisätietoja antavat
Hallintojohtaja Esa Hämäläinen, esa.hamalainen@helsinki.fi, p. 02941 22212