Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? Vihreät: Tutkimuksella ja osaamisella kestävää kasvua to 16.2.

Tilaisuus järjestetään torstaina 16.2. klo 9–10 Tiedekulman Think Loungessa.
Tutkimuksella ja osaamisella kestävää kasvua

Vihreät julkaisee tilaisuudessa elinkeinopoliittisen ohjelmansa ja keskustelee osaamisen, koulutuksen ja tutkimuksen merkityksestä kestävälle taloudelle ja hyvinvointiyhteiskunnan tulevaisuudelle. Tilaisuudessa on mahdollisuus antaa myös konkreettia syötteitä vihreään tiedepolitiikkaan. Tilaisuuden puhujina ovat Atte Harjanne (Vihreän eduskuntaryhmän puheenjohtaja, parlamentaarisen TKI-työryhmän jäsen) ja Mari Holopainen (Vihreiden elinkeinopoliittisen työryhmän puheenjohtaja, eduskunnan tutkijoiden ja kansanedustajien verkoston Tutkaksen puheenjohtaja).

Tilaisuus järjestetään torstaina 16.2. klo 9–10 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!