Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? Vasemmistoliiton paneelikeskustelu ti 7.2.

Tilaisuus järjestetään tiistaina 7.2. klo 16–17 Tiedekulman Think Loungessa.

Vasemmistoliitto järjestää opiskelijoiden mielenterveyteen ja toimeentuloon keskittyvän paneelikeskustelun. Keskustelussa puhutaan muun muassa inflaation ja talouskriisin vaikutuksista opiskelijoiden elämään. Alku- ja loppusanat kuullaan puolueen puheenjohtajalta Li Anderssonilta.

Paneelissa mukana:

• Li Andersson; opetusministeri, vasemmistoliiton puheenjohtaja

• Jenny Kasongo; sosiologian opiskelija, Suomen ylioppilaskuntien liiton hallituksen jäsen, joka vastaa sosiaalipolitiikasta

• Miila Halonsaari; nuorisolääkäri

• Pertti Honkanen; taloustieteilijä

Tilaisuus järjestetään tiistaina 7.2. klo 16–17 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!