Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? RKP:n koulutus-, tutkimus- ja innovaatiopoliittiset tavoitteet ma 13.2.

Tilaisuus järjestetään maanantaina 13.2. klo 12–14 Tiedekulman Think Loungessa.
Yhdessä eteenpäin – RKP:n koulutus-, tutkimus- ja innovaatiopoliittiset tavoitteet

Ruotsalaisen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Anders Adlercreutz esittelee RKP:n koulutus-, tutkimus- ja innovaatiopoliittiset tavoitteet. Tämän jälkeen käydään moderoitu paneelikeskustelu yhdessä RKP:n eduskuntavaaliehdokkaiden kanssa Helsingistä ja Uudeltamaalta, jonka jälkeen yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Lopuksi on mahdollisuus keskustella vapaasti ehdokkaiden kanssa pienen purtavan äärellä. Tilaisuus on kaksikielinen.

Tilaisuuden ohjelma:

• RKP:n koulutus-, tutkimus- ja innovaatiopoliittisten tavoitteiden esittely, Ruotsalaisen eduskuntaryhmän puheenjohtaja Anders Adlercreutz
  • Paneelikeskustelu: Anders Adlercreutz, RKP:n varapuheenjohtaja Henrik Wickström, RKP:n varapuheenjohtaja Silja Borgarsdóttir Sandelin, Helsingin RKP:n puheenjohtaja Simon Granroth ja RKP-Nuorten puheenjohtaja Julia Ståhle
  • Yleisökysymyksiä
  • Vapaata keskustelua eduskuntavaaliehdokkaiden kanssa, pientä purtavaa

Tilaisuus järjestetään maanantaina 13.2. klo 12–14 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!