Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? Perussuomalaisten tilaisuus 17.2.

Tilaisuus järjestetään perjantaina 17.2. klo 14–15.30 Tiedekulman Think Loungessa.

Puolue esittää lyhyitä klippejä puheenjohtaja Riikka Purran esityksestä liittyen puolueen koulutuspoliittiseen ohjelmaan. Puhujina Nina Strandén (varhaiskasvatuksen opettaja, luokanopettajaopiskelija) ja Marleena Isomaa (Ympäristöasiantuntija, FT). He kommentoivat ja keskustelevat klipeistä samalla esitellen juuri julkaistua Pelasta suomalainen koulu -julkaisua, jossa esitetään perussuomalaisia näkökulmia peruskoulun ja ammatillisen koulutuksen korjaamiseksi. Keskustelussa aiheina ovat koulun ongelmat, inkluusio, erityisopetus, vanhempien rooli ja kasvavat oppimistason erot sekä tietenkin myös se, mitä asioille pitäisi tehdä.

Tilaisuus järjestetään perjantaina 17.2. klo 14–15.30 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!