Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? Kristillisdemokraatit esittelevät koulutuspoliittisia tavoitteita to 16.2.

Tilaisuus järjestetään torstaina 16.2. klo 16–17 Tiedekulman Think Loungessa.

Keskustelun teemoja ovat muun muassa koulutuksen rahoitus yli hallituskausien, koulutuksen kestävä perustus ja riittävä tuki oppijoille. Esittelyn vetävät puolueen koulutuspoliittisen ohjelmatyön ja KD Naisten puheenjohtaja Sari Kumin sekä Helsingin piirin puheenjohtaja Markus Hekkala.

Tilaisuus järjestetään torstaina 16.2. klo 16–17 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!