Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? Kokoomuksen tilaisuus ke 15.2.

Tilaisuus järjestetään keskiviikkona 15.2. klo 11–12 Tiedekulman Think Loungessa.

Kokoomus esittelee tuoretta ohjelmaansa erityisesti korkeakoulutuksen ja tutkimuksen näkökulmasta.

Tilaisuuden ohjelma:

11.00 Tilaisuuden avaus ja Kokoomuksen koulutuspoliittiset linjaukset erityisesti korkeakoulutuksen näkökulmasta. Kansanedustaja Sari Multala

n. 11.20 Kommenttipuheenvuorot (n. 5-10 min)

• Suomen Ylioppilaskuntien liiton puheenjohtaja Lotta Leinonen
  • Sivistystyönantajat Heikki Kuutti Uusitalo
  • Helsingin yliopiston rehtori Sari Lindblom

n. 11.40            Yleistä keskustelua ja kommentteja

12.00                Tilaisuuden päätös

Tilaisuus järjestetään keskiviikkona 15.2. klo 11–12 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!