Mitä puolueet lupaavat tutkimukselle ja koulutukselle? Jatketaan korkeakoulupolitiikan suunnanmuutosta: Keskustan tavoitteet 8.2.

Tilaisuus järjestetään keskiviikkona 8.2. klo 9–10 Tiedekulman Think Loungessa.
Jatketaan korkeakoulupolitiikan suunnanmuutosta - Keskustan tavoitteet

Tilaisuus järjestetään keskiviikkona 8.2. klo 9.00–10.00 Tiedekulman Think Loungessa (2. kerros) ja se on yleisölle avoin. Tervetuloa mukaan!

Aluksi tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkosen ajankohtaiskatsaus lakihankkeista. Tämän jälkeen moderoitu keskustelu Keskustan koulutus-, tiede- ja tutkimuspoliittisista tavoitteista kansanedustaja Hilkka Kempin ja Jouni Ovaskan lyhyen alustuksen pohjalta.

Tilaisuuden ohjelma:

Ministerin puheenvuoro - tiede- ja kulttuuriministeri Petri Honkonen

Keskustan tavoitteet koulutuksessa, tieteessä ja tutkimuksessa - kansanedustaja Hilkka Kemppi ja Jouni Ovaska

Keskustelu - juontajina eduskuntavaaliehdokkaat Sonja Lautamatti ja Tuomas Meriniemi

Yleisökysymyksiä

Tiede ja koulutus rakentavat hyvinvointimme. Niihin panostaminen on tulevaisuutemme kohtalonkysymys. Osallistu keskusteluun sosiaalisessa mediassa #Siksitiede ja #Vaalit2023!