Urbarian kaupunkitutkimukselliset tärpit Sustainable Science Days -konferenssiin

SSD2023 järjestetään Helsingin yliopiston keskustakampuksella 23-26.5.2023. Suomen suurin kestävyysaiheinen konferenssi tuo yhteen tiedeyhteisön, kansainväliset huippupuhujat, yhteiskunnalliset muutoksen tekijät ja yleisön luomaan tietoutta, tekoja ja ratkaisuja kestävämmän tulevaisuuden eteen. Konferenssi järjestetään Aalto yliopiston, Helsingin yliopiston ja kestävyysinstituutin HELSUS:n yhteistyönä.

SSD-konferenssi on oiva tilaisuus päästä kuulemaan kestävyyskysymysten linkittymisestä urbaaniin ympäristöön. Olemme listanneet oheiseen kuvaan kaupunkitutkimusaiheisia ohjelmia tapahtumassa. Lisäksi Urbaria esittäytyy tapahtuman kahvitauolla Kielikeskuksella 25.5. 14:45–15:15. Tervetuloa paikalle tutustumaan Urbariaan!