Keskustakampuksen kehittämistapahtuma opiskelijoille

Helsingin yliopiston kaupunkitutkimusinstituutti Urbaria ja Tilat ja kiinteistöt -toimiala järjestävät kaikille Helsingin yliopiston opiskelijoille suunnatun keskustakampuksen kehittämistyöpajan.

Tapahtuman tavoitteena on hankkia tietoa kampuskehittämisen työksi. Mikä kampuksella kiehtoo ja kiinnostaa? Mikä kampuksella innostaa oppimaan? Missä yliopiston tiloissa viihdyt tai et viihdy? Mitkä yliopistopalvelut ovat sinulle tärkeitä ja mistä tunnet ylpeyttä keskustakampuksella? Miten kestävyyden ja vastuullisuuden pitäisi näkyä kampuksella?

Työpaja on osa yliopiston Kampusvisio 2040 työtä.  Tervetuloa mukaan vaikuttamaan keskustakampuksen tulevaan suuntaan!

Agenda:

Yhteyspäällikkö Mikko Posti, Urbaria:  Tilaisuuden avaus

Kaupunkimaantieteen professori Mari Vaattovaara, Urbaria: Alustus - Keskustakampuksen merkitys keskustalle

Arkkitehdit Aapo Huotarinen ja Piia Viitanen, ARCO & projektipäällikkö Riikka Lohikoski, HY:  Mikä kampuskehittämisessä on tärkeää?

Erityisasiantuntija Suvi Nenonen, HY: Työpaja ja fasilitointi - Meidän kampus: Mikä on tärkeää opiskelijalle kampuksella?

Aika: 12.2.2024 klo 16-17:30

Paikka: Urbarium, Porthania (1. kerros, p114) Yliopistonkatu 3

Tilaisuus järjestetään tarvittaessa englanniksi. Tilaisuudessa on pientä tarjoilua.

Ilmoittautuminen 9.2.2024 mennessä: https://forms.gle/DuYjFfHw6itK5YFJ6

Tilaisuudessa on rajallisesti paikkoja, joten ilmoittaudu pian ja varmista pääsysi mukaan!

---

Welcome to join the development of the City Centre Campus of the University of Helsinki

Urbaria, Helsinki Institute of Urban and Regional Studies and the Facilities and Properties department of the University of Helsinki organize a City Centre Campus development workshop aimed at all students. The goal of the workshop is to understand what fascinates and interests students on the campus. What are the things on campus that inspire you to learn? In which facilities do you most enjoy studying and spending time? Which university services are particularly important to you? What makes you proud of the City Centre Campus? What kind of role should sustainability and responsibility work have on the Campus?

The workshop is part of the university's Campus Vision 2040 work. Join the discussion and have your voice heard in the future development of the City Centre Campus!

Agenda:

Liaison manager Mikko Posti, Urbaria: Opening words

Professor of urban geography Mari Vaattovaara, Urbaria: Presentation - The importance of the City Centre Campus in the city centre

Architects Aapo Huotarinen and Piia Viitanen, ARCO & project manager Riikka Lohikoski, University of Helsinki: What are the main goals in campus development?

Senior expert Suvi Nenonen, University of Helsinki: Workshop and facilitation - Our campus: What is important for the student on campus?

Time: 12 February 2024 at 16-17:30

Place: Urbarium, Porthania (1st floor, p114) Yliopistonkatu 3

Small refreshments will be provided.

Registration by 9 February 2024https://forms.gle/DuYjFfHw6itK5YFJ6

There are limited seats available, so please act soon and reserve a spot!