Avoin yliopisto: Historia, kulttuuri ja pelitutkimus

Historia, kulttuuri ja pelitutkimus on Helsingin yliopiston opintotarjonnassa oleva erillinen opintokokonaisuus, jota historian maisteriohjelma koordinoi.

Uusi syksyllä aloittava  Historical and Cultural Game Studies 15 op kokonaisuuden opetus toteutetaan englanniksi. Opetukseen liittyviä tehtäviä voi palauttaa myös suomeksi tai ruotsiksi.

Opinnot

Joihinkin kursseihin voi liittyä esitietovaatimuksia. Tarkemmat tiedot löydät kurssin sivulta. Opintoihin ilmoittaudutaan kurssi kerrallaan.

Opetus on päiväopetuksena toteutettavaa yhteisopetusta, jossa avoimen yliopiston opiskelijat osallistuvat kielten kandiohjelman opetukseen.

Kursseilla on rajallinen määrä paikkoja.

Historia, kulttuuri ja pelitutkimus 15 op Opintokokonaisuus koostuu kaikille yhteisestä jaksosta: Johdatus pelitutkimukseen ja analyysiin 5 op Lisäksi suorita kaksi muuta jaksoa. Kaikkia jaksoja ei välttämättä ole tarjolla vuosittain avoimina yliopisto-opintoina.
Tutkinto-opiskelijaksi?

Tutustu koulutusohjelmiin ja opiskelijaksi hakemiseen