Valtiotieteellisen kirjamessut marraskuussa

Marraskuussa sukelletaan yhteiskuntatieteellisen tiedekirjallisuuden pariin, kun valtiotieteellisen tiedekunnan kirjamessut avautuvat verkossa. Kirjamessujen verkkosivuilla on esillä tiedekunnan tutkijoiden viime vuosina julkaisemia teoksia. Lisäksi luvassa on teemakohtaisia Zoom-sessioita, joissa teosten kirjoittajat ja lukijat pääsevät kohtaamaan ja keskustelemaan.

Tieteellisten tekstien lukeminen ja kirjoittaminen ovat olennainen osa valtiotieteellisen tiedekunnan tutkijoiden ja opiskelijoiden arkea. Tiedekunnan tutkijat myös julkaisevat vuosittain useita korkeatasoisia tieteellisiä teoksia mitä moninaisimmista aiheista. Tästä huolimatta valtiotieteellisen kirjamessut järjestetään ensimmäistä kertaa vasta nyt vuonna 2020 – samana vuonna, kun tiedekunta täyttää 75 vuotta.

Valtiotieteellisen kirjamessut tarjoaa monipuolisen katsauksen tiedekunnassa tehtävään tutkimukseen. Messujen anti on tarkoitettu yhteiskunta-alan opiskelijoille, opettajille, tutkijoille ja harrastajille. Hyppää kirjamessusivuille tästä!

KIR­JA­MES­SUT ZOO­MIS­SA 26.11. KLO 14-18

Kirjamessupäivänä 26.11.2020 klo 14-18 järjestetään teemakohtaisia Zoom-sessioita, joissa kirjojen kirjoittajat ja lukijat pääsevät kohtaamaan ja keskustelemaan.  Zoom-huoneissa kuullaan lyhyitä teosesittelyjä, jonka jälkeen yleisöllä on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Tarkka aikataulu julkaistaan lähempänä tapahtumaa kirjamessujen verkkosivuilla.

Ilmoittautuminen messuvieraaksi Zoomiin on nyt avattu ja ilmoittautua voi 23.11. klo 12 asti. Ilmoittautuneet saavat pääsyoikeuden Zoom-huoneisiin sekä niiden tallenteisiin. Ilmoittautumaan pääset tästä

Kirjamessutapahtuman löydät myös Facebookista

Twitterissä kannataa laittaa seurantaan aihetunnisteet #valtsika75 ja #SocSciHelsinki75

Nautitaan marraskuun hämärästä hyvän tiedekirjan äärellä!