Oikeustieteellisessä juhlittiin kevään valmistuneita

Oikeustieteellisen tiedekunnan kevään aikana valmistuneita tohtoreita, lisensiaatteja, maistereita ja notaareja juhlittiin valmistujaisjuhlassa Helsingin yliopiston juhlasalissa perjantaina 15.6.2018.

Vuonna 2018 tähän mennessä tohtoreita on valmistunut 7, lisensiaatteja 4, maistereita 118, joista 4 on suorittanut kansainvälisen maisterintutkinnon sekä notaareja 118.

Juhlassa dekaani Pia Letto-Vanamo piti puheen valmistuneille ja opiskelijärjestöjen Pykälä ja Codex edustajat Olga Larinkari sekä Nora Liimatainen toivat omat tervehdyksensä.

Dekaani Pia Letto-Vanamon ja opintoasiainpäällikkö Mikko Vanhasen jaettua ruusut ja stipendit oikeustieteen maisteri Asta Tukiainen piti valmistuneen puheen.

Vaikka todistukset on nyt jaettu, ei alma materiaan kannata unohtaa: alumnina olet mukana jatkossakin yliopiston toiminnassa.

Lämpimät onnittelut kaikille valmistuneille!