Musa+aivot teemana keskustelevassa ja musisoivassa tuokiossa Helsingin kaupungintalolla

Helsinki Education Week kutsuu kaupunkilaiset tutustumaan oppimiseen eri puolella Helsinkiä. Uusi ote musiikkiin -työpaja on Helsingin yliopiston Cicero Learning -verkoston järjestämä avoin tilaisuus, jossa aivotutkija Mari Tervaniemi kertoo musiikin hyödyistä oppimisessa. Musisointiosuutta paikalla on vetämässä dynaaminen Musakärrytiimi Anna Nummiranta ja Riikka Rauhala. Anna ja Riikka havainnoillistavat pienten toiminnallisten musiikkihetkien kautta musiikin mahdollisuuksia oppimisessa, vuorovaikutuksessa ja yhteisöllisyyden kokemisessa.

Toivotamme tervetulleeksi lapset, kasvattajat, opettajat ja kaikki, joita asia kiinnostaa.

Aika: perjantai 8.11.2019 klo 15 - 16
Paikka: Helsingin kaupungintalon aula

Halukkaille on mahdollisuus myös päästä soittamaan kanteletta Riikan ja Annan opastuksella.