Osallistu kyselyyn (kysely päättyi 2.10.2023)

Voiman paikka -verkkokysely on päättynyt, kiitos vastaajille! Kysely oli avoinna 5.6.–2.10.2023, eli noin neljän kuukauden ajan. Saimme koko ajalta yhteensä ilahduttavat 133 vastausta.

Vielä kerran suuret kiitokset jokaiselle, joka antoi meille aikaansa jakamalla kokemuksiaan ja ajatuksiaan omista voiman paikoistaan!

INFORMOINTI DOKUMENTOINNISTA

Voiman paikka -hankkeessa tutkimme helsinkiläisille tärkeitä paikkoja. Selvitämme, mitkä paikat ovat arjessa voimaannuttavia, mikä tekee niistä sellaisia ja miten näiden paikkojen muutokset ovat vaikuttaneet helsinkiläisten kokemuksiin omasta lähiympäristöstään. Keräämme helsinkiläisten kokemuksia voimapaikoista tutkimusaineistoksi. Keruu tapahtuu etnografisin menetelmin esimerkiksi haastattelemalla, kuvaamalla, äänittämällä, havainnoimalla ja kyselyvastauksia keräämällä. Aineisto tallennetaan Helsingin kaupunginmuseon kokoelmiin.

Lisätietoja dokumentoinnista:

Terhi Ainiala, tutkija / Voiman paikka -hanke / Helsingin yliopisto