Julkaisuja ja esityksiä
Täältä löydät SAGA-tutkimukseen liittyviä julkaisuja ja esityksiä.
Julkaisuja

Martikainen, S., Kalland, M., Linnavalli, T., Kostilainen, K., Aittokoski, M., Reunamo, J., Vasileiou, Z., & Tervaniemi, M. (2023) Supporting social-emotional development in early childhood education and care – a randomized parallel group trial evaluating the impact of two different interventions. Scandinavian Journal of Educational Research. Tästä julkaisuun

Kalland, M., Linnavalli, T., & von Koskull, M. (2022). SAGA–supporting social-emotional development in early childhood education. The development of a mentalizing-based intervention. Education Sciences, 12(6), [409]. Tästä julkaisuun

Kalland, M., & Linnavalli, T. (2022). Associations between social-emotional and language development in preschool children. Results from a study testing the rationale for an intervention. Scandinavian Journal of Educational Research. Tästä julkaisuun

Linnavalli, T., & Kalland, M. (2021). Impact of COVID-19 Restrictions on the Social-Emotional Wellbeing of Preschool Children and Their Families. Education Sciences, 11(8), [435]. Tästä julkaisuun 

Esityksiä

Kalland M. SAGA – supporting social and emotional development in Early Childhood Education. Keynote and Workshop in Miradas – I Congreso Internacional sobre Calidad Educativa en la Primera Infancia, 22-23.5.2019, Lima, Peru.