WELLS tutkimus palkittiin luetuimmasta artikkelista

WELLS projektinjohtajat Henna Asikainen (FT, dos) ja Nina Katajavuori (FT, dos) voittivat vuosien 2020-2021 luetuimman artikkelin palkinnon Yliopistopedagogiikka -lehdessä.

Artikkeli Yliopistopedagogiikkalehdessä (julkaistu 5.5.2021) “Yliopisto-opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelutaitoja tukemassa” tutki korkeakouluopiskelijoiden kokemuksia WELLS kurssista, joka tähtäsi edistämään opiskelijoiden hyvinvointia ja opiskelutaitoja.

Tutkimuksen tulokset osoittivat, että opiskelijoiden kokemukset psykologisesta joustavuudesta, suunnitelmallisesta opiskelusta ja hyvinvoinnista parantuivat ja kokemukset stressistä laskivat.

Palkinto jaettiin vuoden 2022 Pedaforum –konferenssissa, joka tuo yhteen korkeakoulupedagogiikan asiantuntjoita ympäri Suomea. Suuret onnittelut Hennalle ja Ninalle!