Huolena nuoren radikalisoituminen? koulutusta toukokuussa

Ilmoittaudu 'Huolena nuoren radikalisoituminen?' koulutukseen.

Koulutus on tarkoitettu nuorten parissa työskenteleville. Koulutus on sisäministeriön rahoittama ja osallistujille maksuton. Koulutus toteutetaan osana sisäministeriön koordinoimaa kansallista väkivaltaisen radikalisoitumisen ja ekstremismin ennaltaehkäisytyötä ja kansallisen toimenpideohjelman toimeenpanoa.

Koulutus toteutetaan verkossa Zoomin välityksellä. Koulutukseen ilmoittautuminen edellyttää molempiin koulutuspäiviin osallistumista. Ilmoittaudu koulutukseen tämän linkin kautta: https://forms.office.com/r/3dgYAS3L9n

Koulutukseen mahtuu 50 ensimmäistä ilmoittautujaa. Vahvistamme ilmoittautumisesi viimeistään viiden arkipäivän sisällä ilmoittautumisesta. Jos ilmoittautumislinkkiä klikatessa avautuu ilmoitus: ”Sinulla ei ole tämän lomakkeen tarkastelu- tai vastausoikeutta” on koulutuksen osallistujamäärä täysi, eikä uusia ilmoittautumisia voida enää ottaa vastaan.

Koulutuksen Zoom-linkki lähetetään osallistujille koulutusta edeltävällä viikolla sähköpostitse. Lisätietoja koulutuksesta antaa Satu Honkala: satu.honkala@oph.

Saman sisältöistä koulutusta järjestetään seuraavan kerran syksyllä.