Kertaa ruotsia uuden videosarjan avulla

Suosittu Papegojan-sivusto on täydentynyt audiovisuaalisilla materiaaleilla. Ruotsin kielten kertaajat voivat harjoitella kielioppia nyt myös uuden videosarjan avulla.

Ruotsin kielen itsenäiseen kertaukseen tarkoitettu sivusto Papegojan-itseopiskelusivusto on täydentynyt videosarjalla "3 tips". Lyhyet opetusvideot tiivistävät kieliopin kunkin osa-alueen keskeisiä perusrakenteita. Koko sivuston materiaalit ovat vapaasti kaikkien hyödynnettävissä.

Papegojan on ruotsin kielen itsenäiseen kertaukseen tarkoitettu sivusto. Sivusto on saavuttanut suuren suosion. Papegojan on suunnattu ensisijaisesti niille kaikille korkeakouluopiskelijoille, jotka haluavat kerrata ruotsin kielioppia ja yleissanastoa. Sivusto palvelee kuitenkin kaikkia, jotka haluavat opiskella ja kerrata ruotsia itsenäisesti.

Sivuston kehittäjät toivovat myös palautetta ja toiveita sivuston käyttäjiltä.

Lisätietoja:

Carola Rewell-Heikkinen