Haasta ruokapalvelusi tarjoamaan ilmastokestävää kasvisruokaa!

Ruokailetko usein koulusi tai työpaikan ravintolassa? Toivoisitko valikoimiin parempia vaihtoehtoja? Haluaisitko vinkata ruokapalveluasi hyvästä kasvisruokareseptiikasta?

Ilmastokestävä kasvisruoka -kampanjan julkaisemassa reseptipankissa on 30 ruokapalveluille suunnattua ilmastokestävää pääruokareseptiä. Reseptien avulla ruokapalveluiden on entistä helpompi siirtyä tarjoamaan yhä enemmän herkullista ja ravitsemuksellisesti tasapainoista kasvisruokaa. Yhteistyössä Vegaanihaasteen kanssa Ilmastokestävä kasvisruoka -kampanja kannustaa haastamaan ruokapalvelut tarjoamaan ilmastokestävää kasvisruokaa!

Näytetään yhdessä, että yhä suurempi osa joukkoruokailun asiakkaista on kiinnostunut valitsemaan ilmastokestävää ja vegaanista ruokaa lautaselleen. Tue koulusi, työpaikkasi tai vaikkapa sairaalan ravintolaa siirtymässä ja vinkkaa heitä ilmastokestävästä reseptiikasta! Lue haastamisohjeet ja lataa haastekuva Ilmastokestävä kasvisruoka -kampanjan nettisivuilta