Webinaari elintarvikeketjun siirtymisestä biotalouteen 26.5.2020 klo 13.30 - 15.00

Tule kuulemaan, mitä elintarvikeketjun siirtyminen biotalouteen voi tarjota maaseudulle? Ilmoittaudu Teams-koulutukseen 25.5.2020 mennessä!

Webinaarissa professori Juha Helenius Helsingin yliopiston Rurala-instituutista alustaa puheenvuorossaan biotalouteen siirtymisen perusteista ja siitä, mitä se voisi merkitä elintarvikeketjulle sekä maaseudulle.

Tutkijatohtori, pilotin osallistuja ja viljelijä Kari Koppelmäki Helsingin yliopiston Rurala-instituutista kertoo siitä, miten Hyvinkään Palopuron pilotti syntyi ja millaisia kokemuksia siitä on kertynyt.

Tilaisuus on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille!

Ilmoittautumiset 25.5.2020 mennessä https://forms.gle/Dcg5ov6oYy7cjmjs5

Ilmoittautuneet saavat maanantain 25.5. aikana linkin ja ohjeet webinaariin osallistumiseen.

Lisätietoja: Kirsi Blomberg, 044 732 0703, kirsi.blomberg(at)rajupusuleader.fi

Webinaarin ohjelma

Tilaisuuden järjestävät yhteistyössä Elintarvikeketjun ekoteolliset symbioosit Etelä-Savossa -hanke ja Biotalous tutuksi Rajupusu-Leader alueen kunnissa -hankkeet