Ruralian juhlavuoden valokuvauskilpailu käynnissä vielä syyskuun loppuun!

30-vuotisjuhlavuotensa kunniaksi Ruralia-instituutti on käynnistänyt valokuvauskilpailun teemalla ”Maaseudut ja kaupungit – yhdessä kestävämpiä”.

Ruralia-instituutti on toiminut maaseudun ja kaupunkien tutkimuksen sekä vuorovaikutuksen aallonharjalla jo 30 vuotta! Nyt haluamme herätellä erityisesti yliopistolaisia pohtimaan sekä ilmentämään kaupungin ja maaseudun monimuotoista suhdetta sekä ajatusta ”Kuinka maaseudun ja kaupungin välinen suhde näyttäytyy juuri sinulle?”

Kilpailu on avoinna 30.9.2018 saakka. Kilpailun päättymisen jälkeen tuomaristo valitsee 10 parasta kuvaa. Tuomaristossa Ruralian omien jäsenten lisäksi asiantuntijana toimii väitöskirjaansa tekevä ammattivalokuvaaja, valokuvataiteilija Katri Lassila (TaM) Aalto-yliopistosta.

Kilpailun voittaja lunastaa itselleen 300€ ja 2.-10.sijalta valitut kaksi kuvaa kukin 100€.

Kilpailun tarkemmat ohjeet löytyvät täältä.