Saija Volmarin väitöstilaisuus 19.6.

KM Saija Volmarin väitöskirja Global Dynamics and Emerging Spaces - Expert Power, Policy Assemblages, and Evidence-Based Policymaking in Nordic Education Reforms tarkastetaan Helsingin yliopiston kasvatustieteellisessä tiedekunnassa keskiviikkona 19.6.2024 klo 13. Tilaisuus pidetään Kielikeskuksen juhlasalissa osoitteessa Fabianinkatu 26. Tilaisuuden kieli on englanti.

Väitöstilaisuutta voi seurata myös etänä tämän linkin kautta.

Vastaväittäjänä toimii apulaisprofessori Jason Beech Melbournen yliopistosta. Väitöstutkimuksen ovat ohjanneet professorit Janne Varjo (HY), Jaakko Kauko (TAU) ja Sirpa Lappalainen (UEF).

Väitöskirja julkaistaan Helsinki Studies in Education -sarjassa ja on 7.6.2024 alkaen luettavissa Helsingin yliopiston julkaisuarkisto Heldassa.

Tervetuloa väitöstilaisuuteen!