Mitä nuorille kuuluu? - Ilta tieteelle 12.2.

Suomalainen tiedeakatemia järjestää maanantaina 12.2.2024 klo 17.15 alkaen tilaisuuden, jossa keskustellaan suomalaisten nuorten hyvinvoinnista.

Suomalaisen tiedeakatemian järjestämässä tilaisuudessa pohditaan, mitä nuorille kuuluu. Miten nuoret kokevat yhteiskunnallisen turvallisuuden sekä miten koronapandemia vaikutti nuorten elämän? Mihin asioihin päättäjien ja muiden aikuisten tulisi kiinnittää huomiota?

Tilaisuudessa puhujina ovat Helsingin yliopiston koulutussosiologian ja -politiikan emeritusprofessori ja KUPOLIn perustajajäsen Hannu Simola, Tampereen yliopiston nuorisotutkimuksen professori Päivi Honkatukia sekä Mannerheimin Lastensuojeluliiton ohjelmajohtaja Kristiina Laitinen.

Tilaisuus järjestetään Ritarihuoneella tai sitä voi seurata myös etänä. Lisätiedot ja ilmoittautuminen Suomalaisen tiedeakatemian verkkosivuilla.