Kansainvälistymis- ja digimarkkinointikoulutus eteläpohjalaisille ruoka-alan toimijoille

Digitaalisen markkinoinnin osaaminen on välttämätön osa tämän päivän yritysten toimintaa. Hyvin hoidettuna se voi avata ovet myös kansainvälisille markkinoille ja houkutella kansainvälisiä osaajia.

Koulutus tarjoaa eteläpohjalaisille ruoka-alan toimijoille osaamista ja keinoja yrityksen kasvun ja kansainvälistymisen mahdollistamiseksi brändimarkkinoinnin ja digitaalisen markkinoinnin keinoin. Koulutuksessa luodaan katsaus myös siihen, miten houkutella ja sitouttaa kansainvälistä työvoimaa yritykseen.

Koulutus koostuu kahdeksasta koulutuspäivästä, jotka toteutetaan kahden päivän jaksoissa. Koulutus toteutetaan pääosin lähiopetuksena, jota tukee verkko-oppimisympäristö. Koulutukseen sisältyy mahdollisuus tehdä yrityksen omaan kehittämistarpeeseen liittyvä kehittämistehtävä, johon tarjotaan tukea.

Koulutus toteutetaan Framilla Seinäjoella ja se on osallistujille maksuton. Lue lisätiedot ja koulutuksen tarkempi ohjelma koulutuksen esitteestä (PDF).

Ilmoittaudu mukaan sähköisellä lomakkeella 6. lokakuuta 2023 mennessä. Yksittäisiin moduuleihin voi ilmoittautua aina viikkoa ennen kyseistä lähijaksoa.

Lisätietoja: