Luomumeijeri käynnisti uuden mainoskampanjan Britaniassa
28.10.2011 Viime vuonna suurmenestyksen saaneen rap-kappaleen jälkeen Yeo Valley-luomumeijeri on julkistanut uuden musiikkivideon. Se julkistettiin X Factor-ohjelmassa lokakuun alussa. Kahden minuutin pituisella videolla poikabändi The Churned esittävät kappaleen Forever.
Video keskittyy maatalouteen ja sen esittelyyn. Kappale on ladattavissa internetistä ja se sopii kuunneltavaksi kaikilla yleisillä kuuntelulaitteilla.
Facebookissa käynnistyi myös karaoke-kilpailu, johon kuuntelijat saavat osallistua ja laulaa videon mukana. Ja samalla heidän esityksensä arvioidaan. Kilpailun voittaja esitellään X Factor-ohjelmassa vuoden lopulla.
Vuoden 2010 musiikkivideo oli suurmenestys. Se oli vuoden 2010 Britanian ladatuin kappale sekä Facebookissa että Youtubessa. Se myös säilyi suosittuna kuukausien ajan.
Teksti: Jukka Rajala
Katso myös vuoden 2010 huippusuosion saanut luomumaitomainos.
The Churned: Forever
Salli evästeet nähdäksesi sisällön
Tämä sisältö haetaan osoitteesta www.youtube.com. Sisällön näyttäminen vaatii evästeiden hyväksymisen. Voit muuttaa evästeasetuksiasi Evästeiden hallinta -linkin kautta. Löydät saman linkin myös sivuston alaosan alatunnisteesta. Jos sisältö ei ilmesty näkyviin automaattisesti evästeiden hyväksymisen jälkeen, päivitä sivu.
Hallinnoi evästeitä