Maatalous-metsätieteellinen tiedekunta hakee kahta yliopistonlehtoria

Maatalous-metsätieteellisessä tiedekunnassa on auki fysiikan yliopistonlehtorin ja tilastotieteen yliopistonlehtorin vakituiset tehtävät

Yliopistonlehtorit antavat perus- ja menetelmäopetusta, joka kattaa tiedekunnan fysiikkaa ja tilastotiedettä soveltavat luonnon- ja yhteiskuntatieteet. Tehtäviin valittavien odotetaan kehittävän alan opetusta ja tutkimusta osana maatalous-metsätieteellisen tiedekunnan, Viikin kampuksen ja yliopiston toimintaa, yhteistyössä tutkimuksen ja opetuksen sidosryhmien kanssa.  Tarjoamme vastuullisen ja mielenkiintoisen työn monipuolisessa toimintaympäristössä. Tehtävissä pääsee toteuttamaan alan tutkimukseen perustuvaa, ylintä koulutusta Suomessa ja olla osa kansainvälisesti arvostettua ja laadukasta tieteellistä tutkimustoimintaa.
Tilastotieteen yliopistonlehtorin tehtävän hakuaika päättyy 17.1.2019.
Fysiikan yliopistonlehtorin tehtävän hakuaika päättyy 31.1.2019.

Tilastotieteen yliopistonlehtori
Fysiikan yliopistonlehtori