Jakso 1: Onko kuluttajalla valtaa?
Kuluttajien perinteinen keino käyttää valtaa on boikotti. Boikottien merkitys on kuitenkin muuttunut, väittävät tutkijat Petteri Repo ja Essi Pöyry. Millaista kuluttajien vallankäyttöä yritykset sitten pelkäävät aikana, jolloin kulutus ilmentää identiteettiä? Onko kuluttajien valta edes todellista? Entä oliko Kuponkiuutiset hyvä lehti?
Salli evästeet nähdäksesi sisällön
Tämä sisältö haetaan osoitteesta playlist.megaphone.fm. Sisällön näyttäminen vaatii, että hyväksyt markkinoinnilliset evästeet. Voit muuttaa evästeasetuksiasi Evästeiden hallinta -linkin kautta. Löydät saman linkin myös sivuston alaosan alatunnisteesta. Jos sisältö ei ilmesty näkyviin automaattisesti evästeiden hyväksymisen jälkeen, päivitä sivu.
Hallinnoi evästeitä
Kuluttajatutkimuskeskuksen podcast-sarja ”Kulutuksen vallassa” pureutuu kuluttajan ja kulutuksen valtaan ja yhteiskunnalliseen merkitykseen. Sarja on kuunneltavissa ja tilattavissa myös Spotifyn ja Apple Podcastien kautta.