HiLIFEn johdon ja hallinnon yhteystiedot

Tältä sivulta löydät Helsingin yliopiston elämäntieteiden instituutin HiLIFEn johdon, hallinnon ja tutkijoiden yhteystiedot.
HiLIFEn johtaja Jari Koistinaho

HiLIFEn johtaja on neurofarmakologian professori Jari Koistinaho.

Sähköposti: jari.koistinaho@helsinki.fi
Puhelin: 0294157620

Vastaan HiLIFEn strategiasta, budjetoinnista ja henkilöstösuunnitelmasta hallintopäällikkömme, muiden yliopistopalveluiden ja johtoryhmämme tukemana. Omassa tutkimuksessani selvitän aivosairauksien mekanismeja ihmisen kantasoluihin perustuvilla malleilla.

Johdon assistentti Salla Leppänen

Salla Leppänen, johdon assistentti

Sähköposti: salla.leppanen@helsinki.fi

Toimin HiLIFEn johtajan Jari Koistinahon assistenttina avustaen päivittäisissä järjestelyasioissa (mm. tapaamisten sopimiset, yhteisön tapahtumat) ja huolehtien, että johtaja saa tarvittavat eväät tehdä työtään onnistuneesti. Avustan myös HiLIFEn viestintä-, HR-, EDU-, sekä tutkimuspalvelujen tiimejä.

Hallintopäällikkö Jonna Katajisto

Jonna Katajisto, hallintopäällikkö

Sähköposti: jonna.katajisto@helsinki.fi

Tuen HiLIFEn johtoa strategiatyössä, johdan HiLIFE:n hallintotiimiä ja vastaan henkilöstön lähipalveluiden kokonaisuuden ja prosessien kehittämisestä. Voit kääntyä puoleeni kaikissa HiLIFEa koskevissa kysymyksissä, autan mielelläni oikean avun löytämisessä.

HiLIFEn tutkijat

Helsingin yliopiston tutkijoiden, opetushenkilökunnan ja hallinnon yhteystiedot löydät yliopiston henkilöhausta.

Osoitteet

Suomen molekyylilääketieteen instituutti (FIMM), HiLIFE
PL 20

Suomen molekyylilääketieteen instituutti (FIMM), HiLIFE
Biomedicum 2U
Tukholmankatu 8
00290 Helsinki

Biotekniikan instituutti, HiLIFE
PL 56

Biotekniikan instituutti, HiLIFE
Viikinkaari 5d
00790 Helsinki

Neurotieteen tutkimuskeskus, HiLIFE
PL 63

Neurotieteen tutkimuskeskus, HiLIFE
Biomedicum
Haartmaninkatu 8
00290 Helsinki

Medialle

Helsingin yliopiston viestintä auttaa tiedotusvälineiden edustajia kaikissa yliopistoa koskevissa kysymyksissä. Välitämme tietoa yliopistolla tehtävästä tutkimuksesta, autamme toimittajia löytämään asiantuntijoita haastateltaviksi, tarjoamme valokuvia median käyttöön ja järjestämme tapahtumia ja tapaamisia.

Ota yhteyttä viestinnän asiantuntijoihimme