Viikin norssilaiset pormestarin itsenäisyysjuhlassa

Viikin norssin 5- ja 6-luokkalaiset pääsivät juhlistamaan itsenäisyyspäivää Messukeskukseen.

Viikin norssin viides- ja kuudesluokkalaiset oppilaat pääsivät vihdoin juhlimaan pormestarin kanssa Messukeskuksessa. 6-luokkalaisten juhla järjestettiin torstaina 8.12.22 ja 5-luokkalaisten perjantaina 9.12. Perinteinen 4-luokkalaisten juhla on siirtynyt ja näin saadaan varmistettua, että kaikki Helsingin kaikki ikäluokat pääsevät juhlimaan pormestarin vastaanotolla. Joulukuussa 2023 juhlivat sitten silloiset neljäs- ja viidesluokkalaiset.

Tämän vuoden juhlaan on kutsuttu n. 13000 koululaista opettajineen. Ohjelmaan kuului mm. Circus Helsingin värikkäitä hahmoja, nuorten Queenz Dance Crew -esitys ja tietysti yhteiset tanssit ja juhlatarjoilut.