Viikin normaalikoulun vaalipaneeli 15.3.2019

Viikin normaalikoulussa järjestettiin vaalipaneeli, johon osallistuivat Helmi-Maaria Jokinen (Feministinen puolue), Antti Siika-aho (Keskusta), Toni Ahva (Siniset), Markus Keitaanniemi (Kristillisdemokraatit), Elisa Gebhard (Sdp), Simon Granroth (Svensk Ungdom), Daniel Sazonov (Kokoomus) ja Oskar Viding (Perussuomalaiset). Juontajina toimivat Vivian Asikainen ja Vili Haapaniemi

Viikin norssin vaalipaneeliin pe 15.3.2019 saapui kaupungin nuorisotoimen välittämänä kahdeksan nuorta ehdokasta eri puolueista. Paneelin puheenjohtajina toimivat lukiolaiset Vivian Asikainen ja Vili Haapaniemi. Yleisönä oli yhdeksäsluokkalaisia ja lukiolaisia, jotka esittivät myös panelisteille kysymyksiä - aihepiireinä mm. ympäristö, koulutus, talous ja maahanmuutto. Tunnelmaa sähköisti osaltaan samana päivänä Helsingin keskustassa pidetty nuorison ilmastolakon mielenosoitus.