Lukion yhteisvalinnan tulokset ja ohje uusille opiskelijoille

Helsingin yliopiston Viikin normaalikoulun lukioon 2022 hyväksyttyjen nimet on julkaistu.

Helsingin yliopiston Viikin normaalikoulun lukioon 2022 valittujen nimilista löytyy täältä.

Hyvä tuleva Viikin norssilainen, lämpimästi tervetuloa!

Lukiopaikka on varmistettava ottamalla se vastaan sähköisesti Opintopolussa. Olet saanut tästä linkin sähköpostiisi. Lisäksi sinun tulee toimittaa koululle alkuperäinen peruskoulun päättötodistuksesi.

Lukioon valituille järjestetään ohjaustilaisuuksia koulumme auditoriossa osoitteessa Kevätkatu 2 torstaina 16.6., perjantaina 17.6. ja maanantaina 20.6. Toivomme jokaisen lukioomme hyväksytyn tulevan em. ohjaustilaisuuteen, jotta opiskelu syksyllä pääsee sujuvasti käyntiin.  Ohjaustilaisuudessa täytetään ensi lukuvuoden opintojen valintakortti. Lisäksi saat koulua koskevaa informaatiota. Paikalla ovat rehtori, opinto-ohjaajat sekä tutoreita. Otathan tilaisuuteen mukaan päättötodistuksesi.

Ruuhkan välttämiseksi porrastamme valintojen tekoa aakkosjärjestyksessä sukunimen alkukirjaimen mukaan. Tule paikalle oman sukunimesi osoittaman ajan puitteissa (jos ko. aika vain suinkin sinulle sopii). Valintojen tekoon menee noin 30 minuuttia, joten paikalla ei siis tarvitse olla heti ajan alkaessa.

• To 16.6. klo 13-15 A-J
  • Pe 17.6. klo 9-11 K-M
  • Pe 17.6. klo 11-13 N-S
  • Pe 17.6. klo 13-15 T-Y
  • Ma 20.6. klo 9-11 varapäivä niille, jotka eivät pääse tulemaan to-pe

Jos et pääse paikan päälle, otathan yhteyttä opinto-ohjaajiin viimeistään perjantaina 17.6., niin voit tehdä opintovalinnat puhelimitse. Opot soittavat sinulle takaisin, jos he eivät pääse heti vastaamaan.

Opojen yhteystiedot:

Hanna Surakka / 0503182303

Seikku Högel / 0505707164

Ida Kauppinen / 0503183122

Viikin normaalikoulun lukion opinto-opas on täällä. Opinto-oppaasta löydät yleisiä tietoja lukiostamme.