The Addams family -musikaali

Viikin normaalikoulun lukiolaisten vuotuinen musikaali on tulossa ensiesitykseensä.

Kun olet Addams”

Tänä keväänä Viikin normaalikoulun musikaalinäyttämölle astelee ensimmäistä kertaa The Addams Family. Tämä koko perheen goottihenkinen musikaalikomedia avaa aivan uuden näkökulman siihen, mikä on normaalia. Addamsin perheen esikoistytär Wednesday on rakastunut tavallistakin normaalimmassa Beinekenin perheessä kasvaneeseen Lucasiin, ja jotta rakkaus voi kukoistaa, on jokaisen Addamsin nimeä kantavan tarkasteltava omaa normaaliaan uudelleen. Paljastuvatko salaisuudet? Voittaako rakkaus? Näyttääkö tämä ihottuma kovin pahalta? Tule katsomaan vastaus Viikin norssissa!

Musikaalin ohjaaja-koreografina toimii Sebastian Wennström ja päärooleissa nähdään Miika Rämö (Gomez Addams), Minna Huttunen (Morticia Addams), Emilia Kukkonen (Wednesday Addams), Jonne Kähkönen (Pugsley Addams), Onni Pulliainen (Fester-setä), Aino Tasapuro (Mumma), Otso Leppänen (Lurch), Aleksanteri Levijoki (Lucas Beineken), Touko Sievänen (Mal Beineken) ja Sirpa Torri (Alice Beineken). Näyttämöllä seikkailee lisäksi tanssijoiden ja ensemblen muodostama Addamsin esi-isien hullunkurinen joukko. Musiikin johdosta vastaavat Kaija Viitasalo ja Pekka Tulkki.

Vaikka Addamsin perhettä ei ole Viikin norssin musikaalilavalla aiemmin nähty, pitkä musikaaliperinne juontaa juurensa 1980-luvulle asti. Jo vuodesta 2003 säännöllisesti esitetyt lukion musikaaliproduktiot ovat osoitus opiskelijoiden kovasta työstä, jota jokainen musiikkiteatterin ystävä on kutsuttu nauttimaan.

Esitykset:

28.4. klo 18

29.4. klo 15

2.5. klo 18

4.5. klo 18

5.5. klo 18

6.5. klo 15

7.5. klo 15

Liput 8/12 €

Lämpimästi tervetuloa Viikin normaalikouluun nauttimaan lukion liki 80-päisen opiskelijajoukon kevään suuresta aherruksesta The Addams Family -musikaalin parissa!

On perhe ensin, perhe sitten, perhe ainiaan!”