Virtsa- ja seulontanäytteitä voi taas lähettää YESLAB:iin 3.6. alkaen

YESLAB alkaa ottaa vastaan virtsanäytteitä ja moniresistenttien bakteerikantojen seulontanäytteitä myös Yliopistollisen eläinsairaalan ulkopuolisilta klinikoilta 3.6. alkaen. Muiden näytetyyppien osalta toiminta on valitettavasti edelleen rajoitettu Yliopistollisen eläinsairaalan sisäisiin näytteisiin, pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa.

Lisätietoja teknisiin asioihin liittyen saatte numerosta 029 41 40350 (ark. klo 8-15:30). Tietoja alustavien tulosten tulkinnasta saatte numerosta 029 41 57478 (ark. 9-15).

Olemme myös päivittäneet näytteiden toimitusohjeitamme, tarkistattehan päivitetyt ohjeet täältä.