Näytteiden vastaanotto yliopistollisen eläinsairaalan ulkopuolisilta klinikoilta keskeytetään

Valitettavasti joudumme keskeyttämään näytteiden vastaanoton yliopistollisen eläinsairaalan ulkopuolisilta klinikoilta kokonaan ensi viikosta lähtien. Tilanne johtuu äkillisestä henkilöstövajeesta ja jatkuu ainakin ensi syksyyn saakka.

Viimeiset uudet näytteet otamme vastaan maanantaina 18.3.2024. Tällä hetkellä tutkittavana olevat näytteet pyrimme tutkimaan mahdollisimman pian, mutta viivytyksiä saattaa silti esiintyä.

Pahoittelemme tilanteen äkillisyyttä ja siitä aiheutuvaa haittaa. Ilmoitamme mahdollisista muutoksista asiakkaillemme sähköpostitse ja nettisivujemme Ajankohtaista-osiossa.

Lisätietoja teknisiin asioihin liittyen saatte numerosta 029 41 40350 (ark. klo 8-15:30). Tietoja alustavien tulosten tulkinnasta saatte numerosta 029 41 57478 (ark. 9-15).