Teologisen alumni, tervetuloa alumnipäivään 10.11.2023!

Teologinen tiedekunta järjestää Helsingin yliopiston päärakennuksella 10.11.2023 alumnipäivän teemalla
"Uhattu vapaus ja rauha".

Teologisen tiedekunnan alumni, tervetuloa alumnipäivään Helsingin yliopiston päärakennukselle 10.11.2023!

Alumnipäivässä pääset tutustumaan opastetusti teologisen tiedekunnan uusiin tiloihin, kuulemaan

tuoreimmasta tutkimuksesta sekä tietysti tapaamaan tutkijoita, opiskelijoita ja muita teologian

alumneja. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki teologisen tiedekunnan alumnit, henkilökunta ja opiskelijat.

Aika

10.11.2023 klo 14–17

Paikka

Helsingin yliopiston päärakennus (Fabianinkatu 33)

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu Lyyti-lomakkeella viimeistään sunnuntaina 5.11. kello 23.59.

Kello 14 Tilaisuuden avaus (Agora, päärakennuksen 1.krs)

• Alkumalja ja tervetuloa, dekaani Antti Räsänen
  • Tutkijoiden alustukset Twin talk -keskusteluihin

Kello 15 Ohjattu ohjelma (tiedekunnan uudet tilat yliopiston päärakennuksessa ja keskustelutilat)

• Twin talk -keskustelut aiheista "Sota ja rauha", "Teknologia ja uskomukset" sekä "Vähemmistöjen kokemukset uskonnonvapaudesta Suomessa" (päärakennuksen 3. krs ja 4. krs.)
  • Tutustu tutkimukseen ja tapaa tutkijoita, posterinäyttely tiedekunnan uusissa tiloissa (4. krs)
  • Tutustu Teologian Ylioppilaiden Tiedekuntayhdistyksen uuteen tilaan (ns. olohuoneeseen) ja tapaa opiskelijoita.

Kello 16 Seurustelua sekä pientä syömistä ja juomista (Agora, 1.krs)

Kello 17 tilaisuus päättyy

Tervetuloa mukaan juhlaan!

Tilaisuuden Facebook-tapahtuma.