Yliopistotutkija Heta Moustgaard HSSH:n metodologisesta yksiköstä aloittaa uudessa tehtävässä

Yliopistotutkija Heta Moustgaard jättää HSSH:n ja aloittaa työn erikoistutkijana Kelassa.

Yliopistotutkija Heta Moustgaard jättää HSSH:n ja aloittaa työn Kelan tutkimusyksikössä. Hänen työnsä erikoistutkijana alkaa 1. helmikuuta.

"On ollut inspiroivaa ja opettavaista työskennellä näin monitieteisessä ympäristössä ja nähdä keskustakampuksen metodologinen monimuotoisuus ja kehitys", Heta sanoo.

"Kelassa työskentelen heidän poikkeuksellisten rekisteritietojensa avulla terveyden ja hyvinvoinnin sosiaaliseen eriarvoisuuteen liittyvien kysymysten parissa."

”Heta on ollut loistava työkaveri ja liikkeellepaneva voima HSSH-menetelmätuen rakentamisessa. Olemme surullisia hänen lähdöstään, mutta olemme iloisia nähdessämme hänen menestyvän uudessa tehtävässään. Väestötieteilijälle, sosiologille ja kansanterveystieteilijälle, jonka tutkimus keskittyy terveyden ja hyvinvoinnin sosiaaliseen eriarvoisuuteen Kela tarjoaa erityisen kontekstin”, HSSH:n johtaja Risto Kunelius sanoo.

HSSH:n metodologinen yksikkö tarjoaa tukea tiedonhallintaan, metodologiaan ja infrastruktuuriin liittyvissä kysymyksissä. HSSH avaa avoimeksi jääneen paikan hakuun myöhemmin tänä keväänä.

Lii­ty Hes­sun ys­tä­viin ja saat uu­tis­kir­jeen suo­raan säh­kö­pos­tii­si!

Ohjeet Hessun ystäviin liittymiselle löytyvät täältä.