Posterinäyttely esittelee keskustakampuksen tutkimuksen kirjon

Helsingin yliopiston pääkirjaston, Kaisa-talon, aulasta löytyy keskustakampuksen moninaista tutkimusta esittelevä posterinäyttely.

Yliopiston pääkirjaston aulasta löytyvässä posterinäyttelyssä keskustakampuksen tutkimusryhmät ja tutkijat esittelevät moninaista kampuksella tapahtuvaa tutkimusta. Posterinäyttelyn avasi Helsingin yliopiston hallituksen tutustuminen näyttelyyn tutkijoiden esittelemänä. Posterinäyttelyyn voi tutustua kirjaston aulassa itsenäisesti 17.6. asti.

Posterit esittelevät ajankohtaista keskustakampuksella tapahtuvaa tutkimusta ja sen kirjoa. Tutkimukselle on ominaista sen monialaisuus, tieteidenvälisyys ja kansainvälisyys. Tutkimusta tehdään niin suurissa kuin pienissäkin tutkimushankkeissa ja -ryhmissä, sekä yksilötutkimuksena.

HSSH on posterinäyttelyssä mukana esittelemässä toimintaansa ja voit lukea postereista tarkempaa tietoa datafikaation tutkimusohjelmasta sekä metodologisen yksikön toiminnasta ja yksikön tutkijoiden tekemästä tutkimuksesta.

Lii­ty Hes­sun ys­tä­viin ja saat uu­tis­kir­jeen suo­raan säh­kö­pos­tii­si!

Ohjeet Hessun ystäviin liittymiselle löytyvät täältä.