Perinteiset valintakokeet korvataan koronavirustilanteen vuoksi vaihtoehtoisilla toimintatavoilla

Farmasian tiedekunta tiedottaa omien valintakokeidensa yksityiskohdista pääsiäisen jälkeen.

Suomalaisyliopistot ovat linjanneet, että perinteisiä valintakokeita ei ole koronatilanteen vuoksi mahdollista järjestää turvallisesti. Syynä tähän ovat pandemiatilanteen vakavuus, riskiryhmien luotettavan tunnistamisen vaikeus sekä liikkumiseen ja itse koetilanteeseen liittyvät riskit.

Tarkemmat tiedot löytyvät UNIFI:n tiedotteesta.

Helsingin yliopiston farmasian tiedekunta seuraa tiiviisti tilanteen kehittymistä. Farmasian valintakoeryhmä kokoontuu heti pääsiäisen jälkeen päättämään farmasian valtakunnallisista valinnoista. Tiedotamme yksityiskohdista niin pian kuin mahdollista.