Deltagaravgift och avbokningsregler

Vårdagarna för högskolornas internationella ärenden 2025
Deltagaravgift

Deltagaravgift 370 € 

Deltagaravgiften inkluderar tillträde till alla evenemang under de internationella vårdagarna, kaffe/te och lunch under pauserna som anges i programmet den 13–14 maj, mottagning arrangerad av Helsingfors stad den 12 maj samt konferensmiddag i Gamla studenthuset den 13 maj. 

Deltagarna ska själva arrangera sina resor och boende samt stå för dessa och andra kostnader relaterade till deltagandet. Deltagaravgiften inkluderar ingen försäkring, så vänligen kontrollera täckningen av din egen / din organisations reseförsäkring. 

Registreringen för vårdagarna hanteras av konferensbyrån Confedent International. Anmäl dig och betala deltagaravgiften (370 €) i Confedents vårdagsregistreringssystem. Registreringen avslutades den 23 april 2025.

På registreringsformuläret väljer du också de sessioner som du vill delta i under vårdagarna. Bekanta dig med vårdagarnas program och sessionbeskrivningar på vår webbplats.

Betalningsmetoder

Betalning med kreditkort:

  • Följande kreditkort accepteras: Visa, MasterCard och Maestro (inte förbetalda kort), samt GooglePay.
  • Kreditkorts- och GooglePay-betalningar hanteras via en SSL-säkrad betalningssida som finns i slutet av online-registreringsformuläret.

Fakturering (möjlig endast för de som registrerat sig senast den 31 mars):

  • En faktureringsavgift på 19 € läggs till alla skickade fakturor. Observera att Confedent International debiterar en extra avgift på 19 € för korrigering av felaktiga faktureringsuppgifter (t.ex. saknad referens, fel i faktureringsadressen).
  • Vid betalning av faktura ska fakturanumret läggas till i meddelandefältet på betalningen för att säkerställa att betalningen hänförs till rätt deltagare. Fakturan innehåller alla nödvändiga bankuppgifter för banköverföring. Betalaren måste täcka alla bankavgifter.
  • Fakturor som är adresserade till samma organisation får inte betalas med en enda betalning, om inte annat har överenskommits med Confedent International. Om du är intresserad av gruppfakturering, vänligen kontakta Confedent International innan du fyller i registreringsformuläret på kv-kevatpaivat2025@confedent.fi.
  • En separat meddelande skickas inte till deltagaren vid skickandet av en e-faktura, utan fakturan skickas direkt till faktureringsadressen. Om fakturan inte skickas som e-faktura, skickas den via e-post i .pdf-format till deltagarens e-postadress, om inget annat har överenskommits med Confedent International.
Avbokningsregler

Observera att vid eventuellt hinder och avbokning kan vi tyvärr inte återbetala deltagaravgiften. Du kan dock överföra din registrering till en kollega. Överföringen måste meddelas skriftligen till arrangörerna kv-kevatpaivat2025@confedent.fi senast den 23 april 2025.