25 vuotta koulutuksen arviointia - tervetuloa juhlistamaan!

Kutsumme kaikki koulutuksen arvioinnista ja kehittämisestä kiinnostuneet mukaan seminaariin juhlistamaan Koulutuksen arviointikeskus HEAn 25-vuotista taivalta 25. toukokuuta 2022 klo 14-16.

Iltapäivän aikana kutsutut juhlapuhujat ja Koulutuksen arviointikeskuksen asiantuntijat esittelevät tuloksia HEAn eri tutkimushankkeista oppimaan oppimisen tutkimusta unohtamatta.  Lisäksi tarjotaan uutta tutkimustietoa esimerkiksi koronan vaikutuksista suomalaiseen perusopetukseen.

Tilaisuus järjestetään monimuototilaisuutena. Paikkoja Siltavuorenpenger 3A, Athena 302-salissa järjestettävään läsnätilaisuuteen on vapaana ilmoittautuneille 40. Tilaisuutta voi seurata myös verkon välityksellä.

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä!

Iltapäivän ohjelma:

14.00 Professori Risto Hotulainen, avauspuheenvuoro

14.05 Professori emeritus Jarkko Hautamäki, arviointikeskuksen historiasta

14.15 Varadekaani Auli Toom, tiedekunnan tervehdys

14.20 Juhlapuhuja professori Markku Niemivirta, Itä-Suomen yliopisto – Menestyksen tavoittelun kaksiteräinen miekka.

15.00 Koulutuksen arviointikeskuksen arvioinneista
Professori Mari-Pauliina Vainikainen
Erityisasiantuntija Sirkku Kupiainen
Professori Risto Hotulainen