Yhdessä yliopistolle -tapahtuma tuo ylimääräistä vilinää Kaisa-taloon ma 27.3. iltapäivällä

Yliopisto juhlistaa vuosipäiväänsä ma 27.3. Yhdessä yliopistolle -tapahtumalla, johon yliopiston henkilöstö voi kutsua läheisiään. Kaisa-talossa on vuosipäivän ohjelmaa iltapäivällä klo 14-18.

Kaisa-talossa yhteisöpäivää juhlistetataan leikkimielisellä suunnistuksella rastilta toiselle tietokilpailukysymyksiin vastaten. Kirjaston aulassa on myös vieraiden yliopistomuistoihin liittyvä muistitiedonkeruu. Vieraiden ja asiakkaiden iloksi aulassa on jälleen koottavana myös palapelejä.

Kaisa-talossa yhteisöpäivän ohjelmaa on aulatiloissa sisääntulokerroksessa sekä kirjaston 4. ja 7. kerroksessa, jonne osa vieraista löytänee tiensä.

Rauhallisempaa lukutilaa löytyy tapahtuman ajan rakennuksen muista kerroksista, erityisesti kellarikerroksista.

Yhdessä yliopistolle -tapahtuman ohjelmaa on tarjolla Kaisa-talon lisäksi Tiedekulmassa, Kansalliskirjastossa, Observatoriolla, Luonnontieteellisessä museossa ja yliopiston päärakennuksessa. Voit lukea lisää päivän ohjelmasta kirjautumalla Flamma-intranetiin.