Viikin 24h-lukusali sulkeutuu toukokuussa 2020. Muista palauttaa kulkukorttisi!

Viikin kampuskirjaston 24h-lukusalin käyttö rakennuksen aukioloaikojen ulkopuolella edellyttää henkilökohtaista kulkulupakorttia. Uusia kulkulupia ei enää myönnetä Infokeskus Koronan tulevan remontin takia. Kirjasto pyytää nykyisiä kortinhaltijoita palauttamaan kulkulupakorttinsa viimeistään 15.5.2020 mennessä.

Infokeskus Koronan pohjakerroksessa sijaitseva lukusali on avoinna Helsingin yliopiston opiskelijoille ympäri vuorokauden. Ilman kulkukorttia lukusalia voi käyttää lukukausien aikaan ma—pe klo 8-19. Käynti saliin on talon sisääntuloaulan kautta.

Lukusalin käyttö arkisin klo 19.00 jälkeen ja viikonloppuisin edellyttää henkilökohtaista kulkulupakorttia. Kortteja ei myönnetä enää 1.1.2020 alkaen Infokeskuksen tulevan remontin takia. Aiemmin kortin lunastaneet lukusaliasiakkaat voivat käyttää tilaa vielä 15.5.2020 asti.

Kirjasto pyytää kortinhaltijoita palauttamaan kulkulupakortin kevään aikana, viimeistään 15.5.2020 mennessä. Palauta kortti Viikin kampuskirjastoon: täytettyäsi laskulomakkeen asiakaspalvelutiskillä kirjasto palauttaa panttimaksun tilillesi.