Vastaa, vaikuta ja voita: HULib Asiakaskysely 21.-28.11.2022

Minkä arvosanan sinä antaisit kirjastolle? Vastaa asiakaskyselyyn ja vaikuta kirjaston palveluihin.

Miten tärkeinä pidät kirjaston palveluja ja miten kirjasto on onnistunut vastaamaan tarpeisiisi? Toimivatko aineistot ja kokoelmat, entä kirjaston luku- ja itseopiskelutilat? Mitä uusia palveluja toivoisit kirjastolta?

Helsingin yliopiston kirjaston asiakaskyselyn tuloksia käytetään vuoden 2023 palveluiden suunnittelemiseen. Vastaamalla annat meille tärkeää tietoa siitä, miten voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin myös jatkossa.

Vastaamalla voit voittaa

Vastaa HULib Asiakaskyselyyn verkossa 21.-28.11.2022. Kyselyssä on, vastauksista riippuen, kymmenkunta kysymystä. Vastaaminen vie noin 5-10 minuuttia.

Vastaajien kesken arvomme yliopiston huppareita ja heijastimia sekä kirjaston haalarimerkkejä.