Vastaa, vaikuta ja voita: HULib Asiakaskysely 18.-29.11.2020

Miten kirjasto on onnistunut tukemaan opiskelua, opetusta ja tutkimusta koronapoikkeustilanteen aikana? Mitä uusia palveluja toivoisit kirjastolta? Vastaamalla asiakaskyselyyn olet mukana suunnittelemassa kirjaston vuoden 2021 toimintaa.

Miten tärkeinä pidät kirjaston palveluja, ja miten olemme onnistuneet niiden tarjoamisessa koronapoikkeustilanteen aikana? Toimivatko aineistot ja kokoelmat, entä kirjaston luku- ja itseopiskelutilat? Mitä uusia palveluja toivoisit kirjastolta?

Helsingin yliopiston kirjaston asiakaskyselyn tuloksia käytetään vuoden 2021 palveluiden suunnitteluun. Vastaamalla annat meille tärkeää tietoa siitä, miten voimme palvella sinua mahdollisimman hyvin myös koronapoikkeustilanteen jatkuessa.

Vain vastaamalla voit voittaa!

Vastaa HULib Asiakaskyselyyn verkossa 18.-29.11.2020. Kyselyssä on, vastauksistasi riippuen, kymmenkunta kysymystä. Vastaaminen vie vain 5-10 minuuttia.

Vastaajien kesken arvomme 14 palkintoa: 4 kpl huppareita ja 10 kpl Kajo Bright-pipoja.

Linkki kyselyyn: bit.ly/HULIBasiakaskysely