Tule työstämään datanhallintasuunnitelmaasi - työpajoja kesällä

Helsingin yliopiston Datatuki järjestää tutkijoille suunnatut työpajat 31.5. Viikissä, 16.6. verkossa ja 2.8. Kaisa-talossa.

DMP workshops

Ilmoittautuminen Suffelissa (vaatii kirjautumisen yliopiston käyttäjätunnuksilla):

31.5.2022 klo 10-12 (Viikki)
16.6.2022 klo 10-12 (Zoom)
2.8.2022 klo 13-15 (Kaisa-talo)

Yliopiston datatuen järjestämät työpajat ovat avoimia Helsingin yliopiston tutkijoille, joille aineistonhallintasuunnitelman laatiminen on lähiaikoina ajankohtaista ja jotka haluavat tukea ja vinkkejä suunnitelman tekemiseen. Työpajat pidetään englanniksi, mutta kysymyksiä voi esittää myös suomeksi tai ruotsiksi.

Lisätietoja saat myös Datatuen kurssisivuilta.

RDMAdvanced -webinaarisarjan materiaalit

Helsingin yliopiston datatuen keväällä 2022 toteuttaman webinaarisarjan kalvot, usein kysytyt kysymykset sekä tallenteet ovat myös tutkijoiden hyödynnettävissä datatuen wiki-sivuilla. Tallenteet ovat katsottavissa elokuun 2022 loppuun saakka.