Tukea tutkimustietojärjestelmän käyttöön

Tukea ja neuvontaa tutkimustietojärjestelmän käyttöön erityisesti yliopiston vuosiraportointiin liittyen saat Tuhat-infosta.
Tukea tutkimustietojärjestelmän (Tuhat) käytöön

Tammikuussa 2022 kirjasto tarjoaa tietoa ja tukea julkaisujen, tieteenalan ja ORCID-tutkijatunnisteen lisäämiseksi tutkimustietojärjestelmään.

Tuhat-info palvelee puhelimitse, sähköpostitse ja Yammerissa. Tarvittaessa neuvomme myös Zoomissa ja Teamsissa, jolloin aika on sovittava etukäteen sähköpostitse tai puhelimitse.

Palvelu on tarkoitettu Helsingin yliopiston tutkijoille, opettajille sekä yliopiston ja HUS:n henkilökunnalle.

TUHAT-INFO

Tarvitsetko tukea järjestelmän käytössä?
Ota yhteyttä Tuhat-infoon: tuhat-info@helsinki.fi, puh. (02) 941 22 000. Palvelu on käytössä ympäri vuoden.

• Löydät apua tutkimustietojärjestelmän käyttöön myös Tuhat-oppaasta.
  • Yliopiston raportointiohjeet Flammassa (intranet, vaatii kirjautumisen yliopiston käyttäjätunnuksilla).